Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
'Bayan' Demenin Kaba Olması (?)
#1
Filmlerde, dizilerde şurda burda duymuşsunuzdur illa ki; "bayan demek ne kadar da kaba.." gibi bir cümleyi.

Ben de duydum da o kadar ilgimi çekmedi. Ta ki bugün bu kelimeden alınan bir bayanla karşılaşana kadar. Sordum, neden kaba olduğunu kendisi de açıklayamadı.

Bilen var mı acep bu kelimenin kullanılması neden kabadır?
Bul
Cevapla
#2
konuyla ilgili harika bi yorum görmüştüm bi ara ama bulamadım şimdi bilahare atarım bulursam
Cevapla
#3
erkeklere bey kadınlara hanımefendi veya hanfendi diyolar

yabancılarda bay ve bayan diyolar ama
Bul
Cevapla
#4
bayan bay olmayan demekmiş sanırım erkek ve kadın'ı tercih ediyolarmış.
bayan kelimesi yerleşmiş bi kelime buna alınanlar da feminaziler (şimdi bu kelimeyi kullandığımı görseler atalarımın ataerkilliğinden bi başlarlar of of of) oluyo genellikle. yani bunu erilliğe bilmem neliğe yorumlayıp kızmak bana saçma geliyor
tabi ben bayan kelimesini kullanmıyorum o ayrı xd

bu arada nasılsın grovcum hayat nasıl gidiyo vizeler finaller
Bul
Cevapla
#5
EyW cnm. Gectik cok şükür

Sen napiyorsun nasıl gidiyor university
Bul
Cevapla
#6
iyi ya memnunum durumumdan sadece patlıcaz diye korkuyom malum istanbul üniversitesi diye dolaşıyo ya ortalıkta bomba kehanetleri xd

vizeler çarşamba bitecek anayasayla boğuşuyorum şuan
Bul
Cevapla
#7
www.bombabomba.com
Bul
Cevapla


Hızlı Menü: