Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eskilerden kim kaldı ??
#31
Yedik bitirdik 7 kaldı
Bul
Cevapla
#32
(20-11-2020, Saat: 20:00)[Z]Destere Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yedik bitirdik 7 kaldı

Bitmez o son 7 Smile Saatlari hatta saniyeleri sayıyorsun, ben şansım olduğundan bol bol uyuyordum hızlıca geçmesi için.
Youtube Kanalım: TIKLA /\  İnternet hızım: TIKLA
Cevapla
#33
Derin bir ah çektim..
Bul
Cevapla
#34
(12-06-2020, Saat: 19:08)TheSensey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(06-06-2020, Saat: 13:23)V_Groove Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hiç Sad
kalbim çıt

Nereye dönsem karşıma çıkıyor bu barış lanet olası. 

Selam beyler Smile

Oha imzam bile duruyormuş lan vay amk
Bul
Cevapla
#35
(01-02-2021, Saat: 10:50)Checkmate Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(12-06-2020, Saat: 19:08)TheSensey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kalbim çıt

Nereye dönsem karşıma çıkıyor bu barış lanet olası. 

Selam beyler Smile

Oha imzam bile duruyormuş lan vay amk
[ST]'yi bırakmayacaktın Checkmate. Angry Tongue
Bul
Cevapla
#36
(02-02-2021, Saat: 22:09)sLoWeS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-02-2021, Saat: 10:50)Checkmate Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nereye dönsem karşıma çıkıyor bu barış lanet olası. 

Selam beyler Smile

Oha imzam bile duruyormuş lan vay amk
[ST]'yi bırakmayacaktın Checkmate. Angry Tongue

: )
Bul
Cevapla
#37
(01-02-2021, Saat: 10:50)Checkmate Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(12-06-2020, Saat: 19:08)TheSensey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: kalbim çıt

Nereye dönsem karşıma çıkıyor bu barış lanet olası. 
Caz yapma lan
Bul
Cevapla
#38
(06-02-2021, Saat: 06:48)TheSensey Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(01-02-2021, Saat: 10:50)Checkmate Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nereye dönsem karşıma çıkıyor bu barış lanet olası. 
Caz yapma lan
yoramın başi
Bul
Cevapla
#39
Ali nabün
Bul
Cevapla
#40
(06-02-2021, Saat: 22:22)[Z]VenTureSome Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ali nabün

iyi canımcım sen nabıyon, nasılsın?

(08-03-2018, Saat: 19:15)[Z]VenTureSome Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Checkmate

iyim kankam sen napıyosun?

Takılmacalar kanki nolsun seni özlüyorum <3

Olum 2018'de beni özlemişsin yeni gördüm bende özledim seni bebeyim.
Bul
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Eskilerden görüntüler SA:MP Avicenna 26 18,287 15-02-2018, Saat: 11:55
Son Yorum: DeyroL[CoD2]
  [Z]G. Eskilerden bi kaç anılı fotoğraf TheOzan[S.S] 22 11,831 26-03-2017, Saat: 00:57
Son Yorum: [G.Unit]Recordable
  Eskilerden Pamaj 8 4,828 07-02-2016, Saat: 07:57
Son Yorum: [Bıraktı]BrynquadelyR

Hızlı Menü: