Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Evde Köpek Beslemek?
#1
Evde köpek beslemek olabilecek bir şey midir? Kolay mıdır?
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Cevapla
#2
halının ortasına bırakırsa görürsn
Bul
Cevapla
#3
(15-07-2017, Saat: 20:10)Ruiz. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: halının ortasına bırakırsa görürsn

MDKCDKSADKXKX S.DXKKD.XXJXJXJJlzkxx
Bul
Cevapla
#4
hayvan evde yaşamaz kardeşim.
Bul
Cevapla
#5
(15-07-2017, Saat: 21:02)[sqD]ReloadedyR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hayvan evde yaşamaz kardeşim.

ne alaka amk
Cevapla
#6
(15-07-2017, Saat: 21:24)Toreador Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(15-07-2017, Saat: 21:02)[sqD]ReloadedyR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hayvan evde yaşamaz kardeşim.

ne alaka amk

ya abi hayvan dediğin koşar doğada olur,evin içine niye tıkıyosun hayvanı? bahçede bakılırsa bakılır diğer türlü hem kendine hem hayvana eziyet hayvanı 100 metre kare alanda mı tutucaksın hapis gibi
Bul
Cevapla
#7
Komşularınla aran iyiyse al besle derim yıllar önce golden türü köpeğim vardı çok koştuğu için evde şikayet etmişler belediyeye köpeği alıyorlardı sonra zor kurtardık paçayı
Bul
Cevapla
#8
Altımızxaki daire halamın orada kiracılar oturuyo bir şey diyebileceğini sanmıyorum hahauahhskskah
Cevapla
#9
cevabını verdim sanıyordum Sad
Bul
Cevapla
#10
Ailen sıkıntı yaratmıyorsa besle. Bende almayı düşünüyorum ama köpeğe bir alan belirle yani yaşam alanı nedeni ise ortalıga işeyip bırakmasın detayını youtubeden izle
Bul
Cevapla


Hızlı Menü: