Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
War Thunder Donanma Beta Testinde Yeni Aşama
#1
[Video: https://youtu.be/eKj8iC0vzd0?list=PLSntC...lXgOxckVOa]

War Thunder deniz kuvvetleri testinde yeni bir aşama. Muhripler ve yeni oyun özellikleri


War Thunder donanma geliştirilme süreci "tam yol" ilerlemeye başladı ve sizlere daha önceden bahsettiğimiz bazı özellikleri erkenden deneme fırsatı veriyoruz.
Yeni bir araç türünü oyuna getiriyoruz: Muhripler, "Buz Alanları" konumunda test edilebilecek. Bu aşamada oyuncuların 2 adet muhribi olacak. Bunlar Sovyet 7-U type ve Britanya “Tribal” sınıf muhripler. Torpido botları ve uçaklar da görevde kullanılabilecek.

[Resim: https://i.hizliresim.com/VMAGGv.jpg]

Yeni test haritası gerekten büyük olacak, bir kaç on kilometrekare kadar, farklı türden araçların bir arada savaşabilmesine olanak sağlayacak. Muhripler haritanın köşelerinde doğarken hızlı ve çevik torpido botları ortaya daha yakın noktalarda oyuna başlayacaklar. 

[Resim: https://i.hizliresim.com/y3mvvk.jpg]

Bu görevde yapılması gereken çok açık: Cephe gerisinde bulunan düşman kargo gemilerini yok edin ve kendinizinkileri koruyun. Muhripler neredeyse bütün haritayı vurabilecek gü.lü toplara sahipler, ancak uzun mesafelerde yapılacak atışlar mühimmat israfına yol açabileceği için hedeflere yaklaşılması tavsiye olunur. 

 
Torpido botları düşman hatlarına çok daha yakın konumlarda oyuna başlıyorlar ancak düşman muhriplerin yoğun ateşin ekarşı dikkatli olmalılar ve torpido ateşi için iyi bir konuma gelmeden önce koruma altında ilerlemeliler. Oyuncular gemileri kullanırken doğma puanı harcamayacaklar. Ancak bombacılar ve torpido uçakları çok miktarda doğma puanı gerektirecek ve yalnızca tecrübeli oyuncular bu araçları birden fazla kez kullanma şansına sahip olacaklar. Ancak neredeyse bütün oyuncular muhriplere karşı en az bir defa uçakları deneme şansına sahip olacak. 

Yeni sistemler ve özellikler

[Resim: https://i.hizliresim.com/VMAG7v.png]
İlk olarak gemilerin yeni hasar işaretleri ile başlayalım. Aracın silületinin dikey olarak sabitlenmiş bir hali, daha büyük ve daha kolay okunur. Ayrıca motor durumu da artık silütte aracın mevcut hızı ile birlikte gösteriliyor. Bu panel modüllerin durumunu, aktif mürettebat üyelerinin sayısını, ikincil ve uçaksavar silahların durumunu gösteriyor.

Şu andan itibaren oyuncu, standart olarak yalnızca ana silahları kontrol edecek. İkincil silahlar ve uçaksavarlar yapay zeka tarafından kontrol edilebilecek ve otomatik ateş edebilecek. Oyuncular bu silahların ateş edeceği hedef türlerini seçebilecek yada otomatik ateşi kapatabilecek. Standart olarak uçaksavar silahları otomatik ateşe ayarlanmış durumda. 


[Resim: https://i.hizliresim.com/ok2a59.jpg]        Saat yönünde: Yer hedefleri, tüm hedefler, hava hedefleri, ateş yok.   



"Hedefleri değiştir" komuta butonu gemi kontrolleri > silah seçimi menüsünden ayarlanabilir.

Hasar modelleri

Daha önceden işaret ettiğimiz gibi hasar modellerinde daha büyük modüller oluşturduk, ayrıca mürettebat üyeleri de çeşitli savaş kompartımanları ve odalarına dağıtıldılar: Bu bölümlere hasar vermek mürettebatın üyelerinin bir kısmının otomatik olarak savaş dışı kalmasına sebep verecek, daha fazla hasar - daha fazla mürettebat üyesinin savaş dışı kalması anlamına gelecek.

[Resim: https://i.hizliresim.com/5Q4305.png]
[Resim: https://i.hizliresim.com/y3mvan.png]

Hayatta Kalma

Şu andan itibaren, oyuncular gibi modül onarım kendisi gibi yangın ve sel önleme kontrol eder - eylem panelindeki ilgili düğmeyi etkinleştirmek gerekir. Aynı anda birkaç eylemleri etkinleştirme seçili ilerleme yavaş olun ve tüm silah yeniden oranda azalma olacağını lütfen göz önünde bulundurun. Yeni simgeler: Yangın söndürme, tamir, onarım ihlalleri.

[Resim: https://i.hizliresim.com/vpmlWA.jpg]

Komutan - bir görevi başarıyla tamamlamak için önceliğinin ne olduğuna karar vermelisin.

[Resim: https://i.hizliresim.com/1g43O5.jpg]

Bir mürettebat yangınla mücadele ediyor, delikleri onarıyor ve modülleri tamir ediyor. Hepsi aynı anda.

[Resim: https://i.hizliresim.com/WQ4yLQ.jpg]

Su alma sistemi bu şekilde çalışıyor: Delik alanı su yüzeyini kesen alan temel alınarak hesap alınıyor, daha fazla su alan araç batıyor - delik onarılmadıkça araç daha fazla su alıyor.  

Torpido Nişangahı

Torpido takip işareti ekledik ve torpido fırlatma sistemini değiştirdik. Önceden olduğu gibi bir defada birden fazla torpido (standart olarak boşluk tuşu ile) bırakılabilecek, ancak oyuncu torpido nişangahını seçerse tek seferde yalnızca bir torpido fırlatıcıyı kontrol edebilecek (yine standart olarak aynı tuşa basarak değiştirebilecek). Bir oyuncu torpido için gereken açıyı ve ilerleyen torpidonun ölü bölgelerini görüntüleyebilcek. 
Torpido seçme tuşunu ayarlardan değiştirebilirsiniz.


[Resim: https://i.hizliresim.com/RPX45n.jpg]
Beyaz sektör torpido tüpünün şu anki pozisyonunu göstermekte olup kısıtlı nişanlama alanından dolayı torpido fırlatılamamaktadır.  

[Resim: https://i.hizliresim.com/zBg1bO.jpg]

Artık bir torpido fırlatılabilir!

[Resim: https://i.hizliresim.com/BAE1kV.jpg]

Hedef vuruldu!

HE ve AP Mermileri Etkili Kullanmak

AP (zırh delici) mermiler genellik düşman aracın içlerine doğru ilerler, ancak su altı bölgelerden gelen bir isabet düşman güç ünitelerini hizmet dışı bırakabilir ve aracı hareketsiz kılabilir, yada düşman mühimmat depolarına hasar vererek muhtemel bir patlama ile daha fazla hasara neden olabilir. 
HE mermiler kompartımanlara hasar verirler, bölgesel yangınlar ouşturabilir ve aracın su üstünde kalan kısmında daha sonradan su almaya sebebiyet verebilecek delikler açabilirler. 
Youtube Kanalım: TIKLA /\  İnternet hızım: TIKLA
Cevapla
#2
gayet güzel olacak uzun zamandır bekliyordum bunu
Bul
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  I Silent Thunder I 🔇 War Thunder I 1 Nisan Etkinliği I [Z]Lunaci[TR] 0 2,049 01-04-2018, Saat: 11:45
Son Yorum: [Z]Lunaci[TR]

Hızlı Menü: